براکت ال ای دی چیست؟ + معرفی بهترین برند براکت مهتابی

2 دیدگاه
براکت ال ای دی چیست؟ + معرفی بهترین برند براکت مهتابی

خیلی از کاربران ممکن است ندانند براکت ال ای دی چیست. این محصولات از ویژگی‌های بسیار بهتری نسبت به مهتابی‌های قدیمی برخوردار است. از این رو خیلی سریع توانسته محبوبیت بسیاری به دست آورد. همچنین شاهد افزایش روز افزون کاربرد این براکت‌ها هستیم.

استفاده از براکت‌های ال ای دی مزایای بسیاری را از جمله کاهش مصرف برق، تولید گرمای کم‌تر و ارائه کیفیت بالاتر نور به دنبال دارد. نکته بسیار مهم آن است که نحوه نصب چنین محصولاتی بسیار آسان است و نیاز به مهارت خاصی ندارد. صرفا با پیچ‌کردن پایه‌ها می‌توان چنین کاری را انجام داد. اگر شما هم به دنبال آشنایی بیشتر با این براکت‌ها هستید، ادامه مقاله را تا انتها دنبال کنید.

براکت ال ای دی چیست؟

در گذشته و تا همین چند سال پیش، از مهتابی‌هایی برای روشنایی محیط استفاده می‌شد که نور و حتی زیبایی خاصی نداشت. از این رو در این روزها شرکت‌های مطرح خارجی و داخلی محصولاتی طراحی می‌کنند تا بتواند جایگزین خوبی برای این مهتابی‌ها باشد. براکت‌های ال ای دی، یکی از بهترین سیستم‌ها روشنایی است که می‌توان از آن نام برد.

این براکت‌ها همانند سایر چراغ‌های ال ای دی از کیفیت نور بسیار بهتری برخوردار است. در حقیقت می‌توان گفت انواع براکت ال ای دی نسل جدیدی از مهتابی‌ها محسوب می‌شود که توانایی بسیار بیشتری دارد. از این رو کاربردهای بسیار گسترده‌تری در جامعه امروز به دنبال دارد.

براکت ال ای دی چیست؟

انواع براکت ال ای دی چیست؟

به طور کلی براساس محل نصب این محصولات، آن‌ها را به 2 نوع سقفی و دیواری دسته‎‌بندی می‌کنند. در ادامه به بررسی هر یک از این براکت‌ها می‌پردازیم:

براکت ال ای دی دیواری، رایج‌ترین نوع

لامپ براکت دیواری رایج‌ترین نوعی است که امروزه در خانه‌ها و حتی مراکز مختلف به کار می‌رود. این محصولات به راحتی روی دیوار نصب می‌شود و قادر است نور کافی برای آن محیط را فراهم کند. توجه کنید که خود این محصولات با توجه به اندازه و طولی که دارد، در طبقه‌بندی متفاوتی قرار می‌گیرد.

براکت ال ای دی سقفی

از دیگر نمونه‌هایی که ممکن است در برخی محیط‌ها به کار برود، می‌توان به براکت‌های سقفی اشاره کرد. این محصولات معمولا در محیط بیرون و برای روشنایی حیاط کاربرد دارد. به همین علت کم‌تر پیش می‌آید که از این نمونه در دکوراسیون داخلی استفاده کنند.

به طور کلی انواع این محصولات در اندازه‌های مختلفی طراحی می‌شود. براکت ال ای دی ۱۲۰ سانتی بزرگ‌ترین سایزی است که فعلا می‌توانید در بازار پیدا کنید. در کنار آن براکت‌های 90، 60 و حتی 30 سانتی‌متری نیز در بازار موجود است که با توجه به نیاز خود باید بهترین گزینه را تهیه کنید. هر چه اندازه بزرگ‌تر باشد، وات مصرفی آن نیز افزایش خواهد یافت.

براکت ال ای دی سقفی

مزایای چراغ براکت ال ای دی چیست؟

استفاده از براکت ال ای دی خطی می‌تواند مزایای زیادی برای شما به همراه بیاورد. در این بخش از مقاله به طور کامل مزایای به کارگیری آن را بررسی می‌کنیم:

  • مصرف بهینه انرزی، یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی است که برای کاربران خود به دنبال دارد. از این رو برای مراکز خرید و تجاری، یک گزینه به صرفه محسوب خواهد شد.
  • شار نوری این محصولات نسبت به مهتابی‌های قدیمی، بسیار بهتر است. همچنین شدت نور آن در دراز مدت و در اثر استفاده، کاهش نخواهد یافت.
  • به دلیل استفاده از تکنولوژی ال ای دی، این محصولات هیچ گرمایی تولید نخواهد کرد. از این رو می‌توان بازده نوری بسیار خوبی از براکت‌های ال ای دی انتظار داشت.
  • اکثر این محصولات به گونه‌ای طراحی می‌شود تا دیگر نیازی به استفاده از ترانس نباشد. در حقیقت شما قادر هستید مستقیما براکت ال ای دی را به برق شهری 220 ولت متصل کنید.
  • با توجه به کیفیت برند، دوام هر یک از محصولات متفاوت خواهد بود. با این حال معمولا نسبت به مهتابی‌های قدیمی از طول عمر بالاتری برخوردار است.
  • نوری که از براکت‌های ال ای دی ساطع می‌شود، نسبت به مهتابی‌ها بسیار یکدست‌تر است.

چراغ براکت ال ای دی

کاربرد لامپ براکت ال ای دی چیست؟

براکت‌های ال ای دی با توجه به مزیت‌های بی‌شماری که دارد، در محیط‌های مختلف کاربرد خواهد داشت. اولین کاربرد آن در منزل و به عنوان جایگزین مهتابی‌های قدیمی است. با این کار به راحتی می‌توانید نور کافی با مصرف انرژی پایین‌تری را تامین کنید.

علاوه‌بر این در محیط‌های اداری و حتی کسب و کارها، استفاده از براکت‌های ال ای دی امکان‌پذیر است. این محصولات می‌تواند هزینه‌های جانبی کسب و کار را تا حد بسیاری کم کند. در محیط بیرون یک فروشگاه و حتی حیاط منزل، امکان بهره‌گیری از براکت LED وجود دارد. برای جلوگیری از آسیب به آن‌ها در اثر بارش، می‌توان از نمونه‌های سقفی کمک گرفت.

کاربرد لامپ براکت ال ای دی چیست؟

تفاوت لامپ فلورسنت و براکت ال ای دی چیست؟

لامپ‌های فلورسنت و براکت‌ها تفاوت‌های بسیاری با یکدیگر دارد. وجود همین تفاوت‌‌هاست که سبب می‌شود تا مردم بیشتر به سمت استفاده براکت‌های ال ای دی سوق داده شوند. اولین و مهم‌ترین تفاوت در نحوه انتشار نور است. لامپ‌های فلورسنت معمولا در درون خود از بخار جیوه برخوردار است.

زمانی که این بخار تحریک می‌شود، می‌تواند در واکنشی فسفر را به فلورسنت تبدیل کند. همین واکنش کافی است تا محصولات از خود نور ساطع کند. با این حال، وجود چنین ترکیباتی برای سلامتی انسان می‌تواند خطراتی به همراه داشته باشد. از این رو خیلی از کارشناسان استفاده از چنین لامپ‌هایی را منع می‌کنند.

با این حال در براکت‌های ال ای دی دیگر خبری از وجود جیوه نیست. در واقع این محصولات از تکنولوژی خاص خود برای تولید و انتشار نور کمک می‌گیرد. علاوه‌بر همه این‌ها، لامپ‌های فلورسنت برای اتصال به برق شهری نیاز به ترانس دارد. اما چنین موضوعی برای براکت‌ها صدق نمی‌‌کند.

نحوه نصب براکت ال ای دی

نحوه نصب براکت مهتابی

یکی دیگر مزیت‌هایی که شاید در قسمت‌های پیشین مقاله به آن اشاره نشد، نحوه نصب بسیار ساده براکت ال ای دی است. در حقیقت نصب چنین محصولات نیازی به دانش و مهارت خاصی ندارد و با چند تکنیک بسیار آسان روی دیوار یا سقف نصب خواهد شد. تنها کافی است مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

  • ابتدا با توجه به ابعاد و میزان شدت روشنایی که براکت‌های ال ای دی مدنظر شما دارد، محل مناسبی را برای نصب هر یک انتخاب کنید.
  • در ادامه با کمک ابزار مناسب و ترجیحا دریل، محل‌هایی را برای قرارگیری پیچ‌ها سوراخ کنید.
  • در ادامه پایه براکت را روی محل مدنظر قرار دهید و پیچ‌ها را به ترتیب در هر سوراخ تنظیم کنید. با این کار، پایه براکت به خوبی روی دیوار یا سقف ثابت خواهد شد.
  • در ادامه به راحتی براکت درون پایه آن نصب می‌شود.
  • دقت کنید که پیش از اتصال سیم‌ها بهم، حتما برق ساختمان را از قبل قطع کنید. این نکته‌ای که است که اگر حتی ندانید براکت ال ای دی چیست، باید آن را به خاطر بسپارید. در غیر این صورت خطرات بسیار جدی جان شما را تهدید خواهد کرد.

قیمت براکت ال ای دی چقدر است؟

براکت‌های ال ای دی هر یک با توجه به کیفیت، اندازه و حتی برند سازنده آن از قیمت متفاوتی برخوردار است. حتی محصولاتی که از یک برند در بازار موجود است، با توجه به اندازه و ویژگی‌هایی که دارد تعرفه متفاوتی خواهد داشت. از این رو تعیین دقیق قیمت براکت‌های ال ای دی کار آسانی نیست. برای آشنایی با تعرفه هر یک از برندها، باید با الکتروشید تماس حاصل فرمایید.

بهترین برند براکت مهتابی

خیلی از افراد ممکن است تا به اینجا مقاله با این سوال مواجه شوند که بهترین برند براکت ال ای دی چیست؟ مسلما شرکت‌های مختلف در سراسر کشور در حال تولید و طراحی این محصولات هستند. به همین علت، احتمال سردرگمی مشتری حین مراجعه برای خرید وجود دارد. از بین تمامی مارک‌ها، براکت‌های ال ای دی یزدنور از جمله بهترین محصولات موجود در بازار است که کیفیت فوق‌العاده‌ای را به شما ارائه خواهد داد. دقت کنید که اگر برند بی‌کیفیتی را برای خرید براکت انتخاب کنید، مسلما نباید انتظار تمامی ویژگی‌های مذکور را داشته باشید.

یزدنور با ارائه محصولاتی در تنوع بالا، این فرصت را به مشتریان خود می‌دهد تا با دست باز بتوانند محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. همچنین شما قادر خواهید با خیال آسوده از کیفیت آن، با ضمانت 3 ساله از براکت‌های یزدنور استفاده کنید.

اهمیت خرید بهترین برند براکت ال ای دی

اهمیت خرید بهترین برند براکت ال ای دی

از موضوعاتی که در قسمت‌های پیشین مقاله به طور کامل مورد بررسی قرار گرفت، این بود که براکت ال ای دی چیست و چه کاربردی دارد. همچنین تمامی مزایایی که می‌توانید با تهیه چنین محصولاتی از هر یک بهره‌مند شوید را به طور مفصل در قسمت مربوط به خود شرح دادیم.

نکته‌ای که باقی می‌ماند آن است که چرا باید بهترین برند را برای این محصولات انتخاب کنید؟ محصولات بی‌کیفیتی امروزه در بازار موجود است که قیمت پایینی دارند. با این حال زمانی که از آن‌ها استفاده کنید، متوجه مشکلات‌شان خواهید شد. با تهیه چنین براکت‌هایی، نمی‌توانید از مزایایی که بیان شد، بهره‌مند شوید.

دسته بندی:
راهنمای خریدمعرفی محصول
Related posts

پست هایـــــ پیشنهادی

(مقالات پیشنهادی الکتروشید)

Trend

پرفروش ترینـــــ محصولات

( پرفروش ترین های یک ماه اخیر)

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مقالات مرتبط:

محصولات الکتروشید: