راه اندازی مغازه فروش لوازم الکتریکی + ایده برای دکور مغازه الکتریکی

راه اندازی مغازه فروش لوازم الکتریکی

راه اندازی مغازه فروش لوازم الکتریکی در عین حالی که می‌تواند سود بسیار خوبی برای شما به همراه آورد، اما پیچیدگی‌هایی خواهد داشت. اینطور نیست که تصور کنید راه اندازی فروشگاه فروش لوازم الکتریکی بسیار آسان است و صرفا با داشتن سرمایه کافی می‌توان این کار را انجام داد.

طراحی دکوراسیون، نحوه چیدمان مغازه الکتریکی و حتی اینکه چه نوع اجناسی را بیشتر در فروشگاه خود به فروش رسانید، نکاتی است که نیاز به توجه دارد. همچنین باید بدانید با چه سرمایه‌ای می‌توان حداقل امکانات لازم برای راه اندازی مغازه لوازم الکتریکی را فراهم کرد. در قسمت‌‌های مختلف این مقاله، به تمامی موارد مرتبط با راه اندازی چنین فروشگاهی صحبت خواهیم کرد.

نکات مهم در راه اندازی مغازه فروش لوازم الکتریکی

برای راه اندازی فروشگاه قطعات الکترونیکی باید به نکاتی توجه کنید. دقت کنید تامین کالا، نحوه چیدمان و حتی طراحی دکوراسیون، همه و همه در راه‌اندازی آن اثرگذار است. به همین علت پیش از شروع، حتما موارد زیر را مدنظر قرار دهید.

طراحی حرفه‌ای دکور مغازه الکتریکی

طراحی دکور مغازه یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید برای راه‌اندازی آن انجام دهید. در حقیقت این دکور است که می‌تواند در جلب مشتریان و حتی افزایش فروش شما اثرگذار باشد. دقت کنید که برای طراحی دکور می‌توان از المان‌هایی مثل لوستر و آویز مدرن کمک گرفت. نورپردازی خود در طراحی‌های مختلفی قابل اجرا است. در ادامه چند ایده برای مغازه الکتریکی بررسی خواهیم کرد.

طراحی دکور مغازه الکتریکی با چراغ های مگنتی

پیش از آنکه برای راه اندازی مغازه فروش لوازم الکتریکی اقدام کنید، باید بهترین ایده برای طراحی دکور آن را انتخاب نمایید. امروزه از محصولات متنوعی می‌توان برای چنین کاری بهره گرفت. با این حال یکی از پرکاربردترین منابع روشنایی به خصوص برای طراحی دکور، چراغ‌های مگنتی است.

طراحی دکور مغازه الکتریکی با چراغ های مگنتی
این محصولات نور بسیار باکیفیت و ملایمی را برای نمایش هر چه جذاب‌تر کالاهای شما ارائه می‌کند. همچنین با توجه به تکنولوژی جدید آن‌ها، می‌توان مصرف برق را در فروشگاه به مقدار چشم‌گیری کاهش داد. علاوه‌بر این‌ها، زاویه تابش چراغ‌های مگنتی را می‌توان به راحتی تنظیم کرد.

نورپردازی دکور فروشگاه الکتریکی با ریسه

از دیگر ایده‌هایی که می‌توانید در راه اندازی مغازه فروش لوازم الکتریکی از آن کمک بگیرید، استفاده از انواع ریسه برای طراحی دکور فروشگاه است. ریسه‌های مختلف در طرح و رنگ‌‎های گوناگون در بازار موجود است که در این امر می‌تواند بسیار کاربردی باشد. با توجه به سلیقه خود می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

یکی از بهترین قسمت‌هایی از دکور که امکان نصب چنین محصولاتی وجود دارد، کنج و گوشه هر قفسه است. با این کار یک نور بسیار یکدستی به محصولات می‌تابد و سبب افزایش جذابیت آن‌ها خواهد شد.

نورپردازی دکور فروشگاه الکتریکی با ریسه

لامپ هالوژنی، انتخاب فوق‌العاده در طراحی دکور مغازه الکتریکی

خیلی از اوقات شاهد آن هستیم که راه اندازی مغازه لوازم الکتریکی و طراحی دکور آن با کمک چراغ‌های هالوژنی صورت می‌گیرد. این محصولات نیز برای نورپردازی و زیبایی دکور می‌تواند یک گزینه فوق‌العاده باشد. از این رو به عنوان یک ایده جذاب برای چنین دکورهایی، می‌توانید روی آن‌ها حساب باز کنید.

به طور معمول این محصولات در تعداد بیشتر و در قسمت بالایی دکور به کار می‌رود تا بتواند نور خوبی به محصولات بتاباند. همچنین در خیلی از مواقع از تنوع رنگ برای افزایش زیبایی استفاده می‌شود.

لامپ هالوژنی در دکور مغازه الکتریکی

نحوه چیدمان مغازه الکتریکی

یکی از مهم‌‌ترین نکاتی که باید به منظور راه اندازی مغازه فروش لوازم الکتریکی به خاطر بسپارید، نحوه چیدمان آن است. تا زمانی که چیدمان فروشگاه به صورت اصولی و درست نباشد، هم فروش و هم جذب مشتری با مشکل مواجه خواهد بود. به عنوان یک اصل کلی برای چیدمان محصولات، دسته‌بندی آن‌هاست.

بدترین مدل چیدمان مغازه

در حقیقت توصیه می‌شود در انبار و حتی خود فروشگاه، محصولات مختلف در قفسه‌های جدایی قرار بگیرد. حتی توصیه می‌شود برندهای گوناگون را به صورت جداگانه در فروشگاه قرار دهید. همچنین با توجه به محدودیت‌هایی که در دکور فروشگاه وجود دارد، بهتر است یک کاتالوگ از تمامی محصولات تهیه کنید. این امر کمک می‌کند تا مشتری بتواند محصولاتی که در معرض دیدش قرار ندارد را پیدا کند.

اصل دیگری که به کارگیری آن می‌تواند در افزایش سود شما اثرگذار باشد، قراردهی محصولات‌های ویژه در محل‌های جذاب‌تر است. به عنوان مثال اگر هدف شما افزایش فروش یک محصول خاص است، بهتر آن است در ویترین و حتی کنار اقلام تخفیف‌دار قرار دهید.

جذاب ترین چیدمان مغازه

اجناس مغازه الکتریکی شامل چه مواردی است؟

دقت کنید که محصولات الکتریکی بسیار گسترده و متنوع است. به همین علت ممکن است حین راه اندازی مغازه فروش لوازم الکتریکی با چالش مواجه شوید. این موضوع به خصوص زمانی که مقدار بودجه محدودی برای خرید این محصولات در اختیار دارید، بیشتر به چشم می‌آید.

در صورتی که برای تهیه اجناس فروشگاه الکتریکی محدودیت بودجه نداشته باشید، می‌توانید هر یک از آن‌ها را تهیه کنید. با این حال زمانی که با محدودیت مواجه هستید، توصیه بر آن است که به سراغ یک‌سری اقلام خاص بروید. در ادامه برخی از پرفروش‌ترین اجناس الکتریکی را معرفی می‌کنیم.

پرفروش ترین وسایل الکتریکی

در این قسمت از مقاله برخی از پرفروش‌ترین اقلام الکتریکی را به شما معرفی می‌کنیم. نکته بسیار مهم آن است که برای فروشگاه‌های تازه‌ تاسیس، این محصولات گزینه مناسبی به شمار می‌رود. پس در با آنها آشنا می‌شویم.

فروش انواع لامپ پس از راه اندازی مغازه الکتریکی

از پرفروش‌ترین محصولاتی که می‌توانید در اوایل راه اندازی مغازه فروش لوازم الکتریکی سود خوبی از آن‌ها کسب کنید، انواع لامپ است. به طور کلی لامپ‌ها و چراغ‌های متنوعی در این روزها طراحی می‌شود که هر یک در حوزه‌های گوناگون فروش بسیار خوبی دارد.

انواع لامپ ال ای دی

انواع ریسه از جمله پرفروش ترین وسایل الکتریکی

به‌ علاوه ریسه‌های مختلفی در بازار وجود دارد که هر یک برای فروش گزینه مناسبی است. ریسه‌های شلنگی، نواری و حتی نئون فکسی هر یک مشتریان زیادی در بازار دارد. از این رو سود بسیار خوبی با فروش‌شان به جیب خواهید زد. برای فروشگاه‌هایی که با محدودیت بودجه همراه هستند، انتخاب این محصولات فکر منطقی به نظر می‌رسد.

انواع ریسه شلنگی و مارک ریسه

فروش انواع سیم و کابل پس از راه اندازی مغازه فروش لوازم الکتریکی

برای هر طراحی روشنایی نیاز به استفاده از سیم و کابل خواهد بود. به همین علت می‌توانید روی چنین محصولاتی برای فروش بیشتر مغازه و حتی جذب مشتری حساب باز کنید. دقت کنید که معمولا مشتریان تعداد زیادی از سیم و کابل را خریداری می‌کنند.

انتخاب چسب برق برای افزایش فروش

نکته‌ای که در این حوزه باید مدنظر قرار دهید، آن است که به محصولات مورد نیاز برای یک طراحی نورپردازی توجه کنید. در کنار منبع روشنایی و سیم، به طور معمول طراح نیاز به چسب برق هم دارد. به همین علت زمانی که یک مشتری برای چنین کاری به مغازه شما مراجعه کند، مسلما در کنار همه اقلام مذکور، چسب برق را خریداری خواهد کرد.

کلید و پریز، از محصولات پرفروش در حوزه الکترونیک

زمانی که قصد دارید برای راه اندازی مغازه فروش لوازم الکتریکی اقدام کنید، حتما لیستی از محصولات پرفروش را تهیه نمایید. کلید و پریز از دیگر اجناسی است که معمولا در هر ماه تعداد بالایی از آن به فروش می‌رسد. از این رو بهتر است تامین کالاهای مورد نیاز فروشگاه خود، همواره این محصولات را در نظر بگیرید.

حداقل سرمایه برای راه اندازی لوازم الکتریکی

مسلما پیش از راه اندازی مغازه فروش لوازم الکتریکی باید به بودجه مورد نیاز برای این کار توجه کنید. در این روزها با در نظرگرفتن تورمی که در کشور وجود دارد، همواره شاهد افزایش قیمت اقلام مختلف هستیم. از این رو روز به روز و حتی لحظه به لحظه ممکن است هزینه و بودجه مورد نیاز برای این کار تغییر کند.

حداقل سرمایه برای راه اندازی لوازم الکتریکی

همچنین دقت کنید که فاکتورهای مختلفی در محاسبه هزینه آن اثرگذار است. یکی از موارد، تعداد کالا و حتی ابعاد فروشگاه مورد نظر شما خواهد بود. مطمئنا هرچه ابعاد مغازه بزرگ‌تر باشد، هزینه تهیه کالا برای آن افزایش می‌یابد. با این حال به طور میانگین برای راه اندازی فروشگاه الکتریکی معمولی و نسبتا متوسط، بین 200 تا 500 میلیون تومان بودجه نیاز خواهد بود.

چگونه اجناس مغازه را تامین کنم؟

یکی از دغدغه‌هایی که صاحبان کسب‌وکار پیش و حتی پس از راه اندازی مغازه فروش لوازم الکتریکی دارند، تامین کالای مورد نیاز آن است. مطمئنا اینکه بتوانید محصولات را به صورت عمده و با قیمت بهتر تهیه کنید، در سود نهایی شما اثرگذار خواهد بود. همچنین توجه کنید که کیفیت محصولات باید در اولویت شما قرار بگیرد.

به طور معمول یک‌سری عمده‌فروشی در لاله‌زار تهران قرار دارد که امکان تهیه اجناس الکتریکی از آن‌ها وجود دارد. با این حال توصیه ما آن است که به سراغ مراکز و نمایندگی‌های اصلی فروش هر برند بروید. با این کار نه تنها در هزینه صرفه‌جویی خواهد شد، بلکه کیفیت محصولات شما تضمین می‌شود.

الکتروشید یکی از نمایندگی‌هایی است که از تمامی برندهای معتبر داخلی نظیر لوپ لایت، لایت فیلد، یزد نور، لوسترسران و حتی ایران الکتریک محصول عرضه می‌کند. در حقیقت شما قادر خواهید بود محصولات مورد نظر خود را با بهترین کیفیت از الکتروشید دریافت کنید. همچنین قیمت محصولات با کم‌ترین مقدار ممکن برای کسب‌وکارها لحاظ می‌شود.

راه های ارتباطی با الکتروشید از طریق وب سایت و تماس تلفنی است که از ساعت 9نیم تا 18 پاسخگو شما کاربران عزیز هستیم. همچنین از طریق شبکه های اجتماعی می‌توانید سوالات خود را با ما مطرح کنید.

دسته بندی:
راهنمای خریدمعرفی محصول
Related posts

پست هایـــــ پیشنهادی

(مقالات پیشنهادی الکتروشید)

Trend

پرفروش ترینـــــ محصولات

( پرفروش ترین های یک ماه اخیر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مقالات مرتبط:

محصولات الکتروشید: