لوپ لایت

فیلتر
فیلتر
Trend

پرفروش ترینـــــ محصولات

( پرفروش ترین های یک ماه اخیر)

Description

توضیحاتـــــ دسته بندی

( محتوای دسته بندی)

معرفی شرکت لوپ لایت + لیست قیمت لوپ لایت

شرکت نیک تاب نور یزد با نشان تجاری لوپ لایت (LoopLight) از سال 1398 در منطقه ویژه اقتصادی یزد، در زمینه تولید انواع ریسه شروع به کار کرده است. این شرکت با بکارگیری از جدیدترین تکنولوژی‌ها، متخصصین ماهر و سلیقه معماران همواره در تلاش است که در مسیر تولید ریسه با‌کیفیت و با‌دوام نیاز های داخلی و خارجی کشور را تامین کند. این شرکت اولین و بزرگترین تولیدکننده ریسه، نئون فلکس و مقاطع نوری سیلیکونی با تکنولوژی بدون سیم در خاورمیانه است. شعار شرکت لوپ لایت یک جریان همیشه روشن است و این جمله تنها یک شعار نیست؛ بلکه لوپ لایت با استفاده از تکنولوژی بی سیم، ریسه‌ای بادوام و بدون قطعی نور تولید می‌کند. تمام محصولات لوپ لایت دارای 3 سال گارانتی پس از فروش هستند.

لوپ-لایت-looplight

نمایندگی ریسه لوپ لایت

الکتروشید به عنوان نمایندگی رسمی ریسه لوپ لایت در ایران، مجموعه‌ای کاملی از ریسه‌های باکیفیت لوپ لایت را تخفیف ویژه را ارائه می‌دهد. با خرید از الکتروشید به عنوان نمایندگی لوپ لایت، نه تنها از اصالت کالا مطمئن خواهید بود، بلکه می‌توانید از تخفیف‌های ویژه و قیمت‌های رقابتی بهره‌مند شوید.

بررسی محصولات لوپ لایت

محصولات شرکت لوپ لایت شامل: ریسه BlueLine، BaseLine، Neon Flex، Silicone، GreenLine، LowLine، CornerLine، RGBLine، PowerLine و لوازم جانبی مانند: بست سقفی، کنترلر ریسه، رابط میانی، منبع تغذیه، دیمر، محفظه آب بندی IPBOX و … است. این محصولات با رنگ نورهای متنوع، آفتابی 3000K، نچرال 4500K و سفید 6000K، ضد اشعه UV خورشید تولید می‌شوند تا سلایق مختلف معماران و مشتریان را پوشش دهد. حداقل زاویه تابش محصولات لوپ لایت 120 درجه است. همچنین محصولات لوپ لایت قابلیت اتصال به دیمر را دارند.

منبع-تغذیه-لوپ-لایت

ریسه شلنگی لوپ لایت

بهترین ریسه برای استفاده در نمای ساختمان ریسه شلنگی است. این نوار باریک و بلند از تعداد زیادی ال ای دی تشکیل شده و به سرعت داغ نمی‌شود. همچنین دارای درجه حفاظت بالایی (IP65) می‌باشد. این ریسه در نمای ویلا، ساختمان مسکونی، تجاری، باغ ها و … استفاده می‌شود.

ریسه شلنگی

ریسه نواری لوپ لایت

ریسه های نواری را می‌توان در اندازه های دلخواه برش زد و با قابلیت پشت چسبدار بودن آن، می‌توان یک نورپردازی مخفی و جذاب را به دکوراسیون داخلی محیط اضافه کرد. ریسه نواری امکان نورپردازی خلاقانه در مکان هایی مانند، تخت خواب، اتاق‌خواب رگال، زیر یا داخل کابینت، پشت تلویزیون، داخل ماشین، سقف و … را به ما می‌دهد.

ریسه نواری لوپ لایت

ریسه ال ای دی نئون فلکس لوپ لایت

ریسه‌های نئون فلکس با تکنولوژی بدون سیم ساخته شده‌اند و دارای قابلیت پخش نور یکنواخت هستند. این ریسه برای معمارانی که می‌خواهند اشکال و حجم نمای ساختمان را به خوبی نمایش دهند، گزینه کاربردی و مناسبی است. این ریسه در برابر نور خورشید و رطوبت، گرد و غبار مقاوم است و در رنگ‌های انبه ای، نچرال، آفتابی، سفید و آبی می‌توان آن را از فروشگاه الکتروشید تهیه کرد.

ریسه-نئون-فلکس-لوپ-لایت

ریسه ال ای دی نئون فلکس سیلیکونی لوپ لایت

ریسه سیلیکونی با زاویه نوردهی 120 و 360 درجه تولید می‌شود و نوردهی بسیار زیبایی دارد. این ریسه کاربرد گسترده ای در نورپردازی دکوراتیو و فضاهای داخلی و محصولات روشنایی دارد. انعطاف پذیری فوق العاده بالا، جلوه درخشان و خاص این محصول خط نوری بسیار جذابی تولید می‌کند. این محصول دارای دو مدل روکار و توکار می‌باشد که در هر 5 سانتی‌متر برش می‌خورد.

نئون فلکس سیلیکونی روکار و توکار

ریسه رشد گیاه لوپ لایت

ریسه رشد گیاه (ریسه Full Spectrum) لوپ لایت با نام تجاری GreenLine به بازار عرضه می‌شود. این ریسه با انتشار امواج نوری مختلف به گیاه کمک می‌کند تا فراینده فتوسنتز خود را بهتر انجام دهد. در نتیجه عملکرد گیاهان بهبود میابد.

ریسه رشد گیاه لوپ لایت

ریسه ال ای دی SMD لوپ لایت

ریسه SMD نوعی ریسه ال ای دی است که قابلیت کنترل از راه دور را به ریسه می‌دهد. یکی از محصولات ویژه لوپ لایت که انعطاف پذیری و قدرت بالایی دارد ریسه BlueLine با تراکم 120 لوپ لایت است که هر 20 سانتی‌متر قابلیت برش دارد. نوار محافظ آبی رنگ، مقاومت کششی ریسه را افزایش می‌دهد. این ریسه دارای درجه حفاظت بالا است و قابلیت تحمل نیروی کششی زیاد را دارد. ریسه بسیار مناسبی برای نصب بر روی نمای ساختمان های بلند است.

ریسه BlueLine 2835 لوپ لایت

ریسه ال ای دی COB لوپ لایت

ریسه های COB از نظر ساختاری تفاوت کمی با دیگر ریسه‌ها دارد. این نوع ریسه اتلاف انرژی کمی دارد و برای استفاده در محیط‌های تجاری، مسکونی و فروشگاهی مناسب است. همچنین در دکوراسیون داخلی و نماهای خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ریسه COB لوپ لایت

قیمت ریسه لوپ لایت

در الکتروشید محصولات لوپ لایت به صورت عمده با رول کامل به فروش می‌رسد. در صفحه خرید قیمت ریسه شلنگی لوپ لایت در سایت الکتروشید شما قیمت یک رول کامل از آن محصول را مشاهده می‌کنید. برای ریسه‌های لوپ لایت قرقره پایه داری طراحی شده است که کار نصب و استفاده از متراژ دلخواه را آسان کرده است و تجربه راحت و جذابی به مشتریان این برند می‌دهد.