معرفی انواع لوستر جدید مدرن

معرفی انواع لوستر جدید مدرن 1403

انواع لوستر جدید مدرن در این روزها به یکی از محصولات پایه‌ ثابت در تک تک منازل تبدیل شده است. با توجه به تنوع بالایی که در طراحی انواع لوستر مدرن و جدید وجود دارد، باید پیش از خرید به برخی نکات مهم دقت کنید. به عنوان مثال مدل های لوستر مدرن در اندازه‌های متغیری طراحی می‌شود که هر کدام برای فضاهایی با ابعاد مناسب به کار می‌رود.

مدل‌های متفاوتی از لوستر امروزه در بازار موجود است که هر یک برای محیط‌های گوناگونی مناسب است. به عنوان مثال لوستر کنفی یکی از انواع لوستر جدید محسوب می‌شود که به تازگی طرفداران بسیاری به دست آورده است. همچنین انواع لوستر چوبی از دیگر محصولات پرطرفدار در حوزه لوستر سازی محسوب می‌شود. در ادامه مقاله همراه ما باشید تا انواع لوستر مدرن جدید و نکات مهمی که پیش از خرید باید به آن توجه شود را بررسی کنیم.

نکات مهم در انتخاب لوستر مناسب

توجه به نکات و نحوه انتخاب لوستر مناسب برای هر فضایی بسیار مهم است. نکات بسیاری مثل در نظر گرفتن لومن لوستر و لامپ ال ای دی وجود دارد که هنگام خرید انواع لوستر جدید مدرن باید مدنظر قرار دهید:

توجه به قیمت لوستر جدید مدرن

تنوع بسیاری در بازار انواع لوستر و آویز مدرن جدید وجود دارد و هر یک با توجه به برند و کیفیت خود، از قیمت‌های متفاوتی برخوردار است. به عنوان مثال قیمت لوستر چوبی و با انواع فلزی متفاوت است. شما باید پیش از هر خرید، قیمت لوستر های جدید مدرن را بررسی و با در نظرگرفتن بودجه خود اقدام به تهیه گزینه مناسب کنید. گاهی اوقات می‌توانید به سراغ مدل‌های لوستر دست ساز بروید و با قیمت به‌صرفه یک نمونه بسیار شیک را طراحی نمایید.

انتخاب بهترین مدل لوستر جدید مدرن

انتخاب بهترین مدل لوستر جدید مدرن

هر فضا دکوراسیون خاص خود را دارد و باید محصولی متناسب با آن را خریداری کرد. مثلا در برخی ساختمان‌ها استفاده از لوستر مدرن فلزی نسبت به چوبی می‌تواند جذابیت بیشتری رقم بزند. انتخاب مدل لوستر های جدید مدرن با در نظرگرفتن طراحی دکوراسیون شما باید انجام شود. اگر طراحی دکوراسیون به گونه‌ای است که از طرح‌های چوبی بیشتر استفاده می‌شود، لوستر چوبی یک گزینه ایده‌آل تلقی خواهد شد.

توجه به اندازه انواع لوستر

انواع لوستر جدید مدرن در سایزهای مختلفی طراحی می‌شود تا کاربر بتواند از آن‌ها در ساختمان‌های گوناگون تجاری و مسکونی استفاده کند. مثلا سایز لوستر مدرن پذيرايي نسبت به سایر فضاهای خانه بزرگ‌تر است. مسلما انتخاب سایز بسیار بزرگ یا کوچک‌تر از حد استاندارد، نمی‌تواند روشنایی و زیبایی مدنظر شما را فراهم کند. هر چه ارتفاع سقف بلندتر باشد، امکان استفاده از لوسترهایی با ابعاد بزرگ‌تر فراهم است.

خرید لوستر جدید مدرن با گارانتی معتبر

برندهای مختلفی در صنعت لوستر سازی در حال فعالیت هستند. هر یک از این شرکت‌ها محصولات با کیفیت متفاوتی به بازار عرضه می‌کنند. نکته بسیار مهم ان است که برای تضمین کیفیت و دوام انواع لوستر، بهتر است به سراغ برندهایی بروید که گارانتی‌های طولانی‌تری برای محصولات خود لحاظ می‌کنند.

لوستر با گارانتی معتبر

انواع لوستر مدرن سقفی

انواع لوستر جدید مدرن قابل نصب در سقف ساختمان از تنوع بسیاری برخوردار است. طرح و جنس هر یک از این محصولات یونیک و منحصر به خود است. در ادامه این بخش به بررسی پرطرفدارترین و جدیدترین لوستر های مدرن خواهیم پرداخت:

لوستر خطی مدرن با طرح‌ های خاص

اگر به اکثر محصولات موجود در بازار توجه کنید، غالبا طرح و شکل یک لوستر مدرن گرد است. اما در سال‌های اخیر شاهد طراحی و عرضه مدل لوستر خطی به بازار بوده‌ایم که از ظاهر جذاب و شیکی برخوردار است. مدل لوستر های مدرن خطی معمولا در اشکال مختلف نظیر مستطیل و حتی طرح‌های هندسی کرو‌دار عرضه می‌شود.

لوستر آویز مدرن خطی یکی از پرطرفدارترین گزینه‌هایی است که می‌توانید برای افزایش جذابیت هر فضا روی آن حساب باز کنید. شکل کشیده‌ای که این مدل محصولات دارد، در افزایش جذابیت آن بی‌تاثیر نیست. دقت کنید که قیمت لوستر خطی مدرن نسبت به سایر محصولات مشابه مقرون‌به‌صرفه‌تر است. خیلی از مدل‌های این چنینی از قابلیت تنظیم نور برخوردار است تا طراح بتواند شدت آن را روی بهترین حالت قرار دهد.

لوستر خطی با طرح‌ های خاص

لوستر چوبی، شیک‌ترین انواع لوستر جدید مدرن

از دیگر انواع لوستر مدرن جدید که می‌توانید برای اهداف مختلفی از آن استفاده کنید، لوستر چوبی است. یکی از بهترین مکان‌هایی که از این مدل‌ها می‌توانید کمک بگیرید، بهره‌گیری از لوستر چوبی بالای میز ناهار خوری است. دقت کنید که لوستر چوبی برای آشپزخانه بیشتر جنبه زیبایی دارد.

در عصر حاضر شاهد این هستیم که از لوستر چوبی برای کافه و رستوران‌های گوناگون نیز بهره می‌گیرند. در حقیقت زمانی که دکوارسیون چنین مکان‌هایی با چوب طراحی شود، این مدل لوستر جلوه بسیار شیکی فراهم خواهد کرد. طرح‌های لوستر چوبی فانتزی و ساده از گزینه‌های محبوب در بازار محسوب می‌شود. ناگفته نماند که لوستر چوبی برای اتاق خواب کودک نیز کاربرد دارد.

معمولا قیمت لوستر چوبی با در نظرگرفتن جنس و کیفیتی که دارد تعیین می‌‌شود. همچنین ابعاد این محصولات در نرخ آن موثر خواهد بود. به طوری که لوستر چوبی بزرگ نسبت به انواع کوچک‌تر بودجه بیشتری نیاز خواهد داشت.

لوستر چوبی

لوستر مولکولی مدرن با طراحی متفاوت

با پیشرفت‌هایی که در صنعت لوستر سازی صورت گرفته، روز به روز شاهد عرضه انواع لوستر جدید مدرن به بازار هستیم. یکی از جدیدترین لوستر های مدرن که توانسته محبوبیت بسیاری به دست آورد، لوستر مولکولی است. این مدل ظاهری کاملا متفاوت از سایر نمونه‌ها دارد و از طرح‌های ساختاری مولکول‌ها الگو گرفته است.

در واقع لوستر طرح مولکولی از چندین شاخه برخوردار است که در انتهای هر یک، حباب و لامپ‌های ال ای دی تعبیه می‌شود. انواع لوستر مولکولی براساس رنگ و محل قرارگیری هر یک طبقه‌بندی می‌شود. به عنوان مثال لوستر مولکولی سقفی و دیواری هر یک در فضاهای گوناگونی کاربرد دارد.

از لوستر مولکولی برای اتاق خواب، طراحی و نورپردازی آشپزخانه و حتی سالن پذیرایی استفاده می‌شود. همچنین در حال حاضر خیلی از شرکت‌ها با در نظر گرفتن نکات نورپردازی دکوراسیون با لوستر و آویز، برای طراحی نورپردازی فضاهای اداری خود از چنین مدل‌هایی کمک می‌گیرند.

لوستر مولکولی مدرن با طراحی متفاوت

لوستر عنکبوتی، از انواع لوستر جدید مدرن خاص

یکی از دیگر جدیدترین مدل‌هایی که می‌توانید برای هر فضای مدرن از آن کمک بگیرید، لوستر مدل عنکبوتی است. طراحی خاص و جذاب این نوع لوستر مدرن برگرفته از ساختار آناتومیک عنکبوت است؛ به طوری که هر لامپ با پایه‌های شبیه به پاهای این حشره به یک ساختار مرکزی آویز متصل می‌شود.

لوستر سقفی عنکبوتی معمولا از بدنه فلزی برخوردار است که استحکام بسیار خوبی را برای آن تامین می‌کند. ساختار این نوع لوستر به گونه‌ای است که امکان تنظیم ارتفاع هر قسمت از آن وجود دارد. با این ویژگی، طراحی فرم‌های بسیار متنوعی با خریداری یک مدل از آن امکان‌پذیر است.

لوستر عنکبوتی

لوستر کنفی با جلوه بسیار جذاب

یکی از جدیدترین محصولاتی که حتی در دسته انواع لوستر دست ساز قرار می‌گیرد، می‌توان به نمونه‌های طراحی‌شده با کنف اشاره کرد. این مدل از انواع لوستر مدرن جدید از طرح‌های بسیار خلاقانه‌ای برخوردار است و برای دکوراسیون‌های خاص یک گزینه فوق‌العاده محسوب می‌شود.

به هر یک از طناب‌های کنفی که در طراحی این مدل از انواع لوستر جدید مدرن به کار می‌رود، یک لامپ متصل است. از این نوع لوستر خیلی از اوقات می‌توان برای قسمت‌ بالایی میز ناهارخوری استفاده کرد. حتی از لوستر اویز کنفی می‌توان در خیلی از کافه‌ها، کتابخانه‌ها و رستوران‌ها برای طراحی دکوراسیون آن کمک گرفت.

لوستر کنفی با جلوه بسیار جذاب

بهترین مدل از انواع لوستر مدرن جدید کدام است؟

جدیدترین انواع لوستر جدید مدرن در این مقاله به طور کامل معرفی شد. دقت کنید که طرح و شکل هر یک از مدل‌های لوستر با یکدیگر متفاوت است. با توجه به تنوع بالایی که در طرح‌های دکوراسیون‌های مختلف وجود دارد، باید براساس هر یک بهترین مدل را انتخاب کنید. در حقیقت نمی‌توان گفت یک نوع لوستر نسبت به دیگری در همه شرایط گزینه بهتری است.

به عنوان مثال لوستر چوبی و کنفی نسبت به سایر مدل ها در برخی کافه‌ها با طراحی‌های خاص، گزینه بهتری برای طراحی دکوراسیون آن خواهد بود. اما گاهی اوقات ممکن است با توجه به نوع دکوراسیون و تجهیزاتی که برای طراحی آن به کار می‌‌رود، دیگر مدل‌ها گزینه بهتری باشد. نکته‌ای که نباید از قلم بیفتد آن است که هنگام خرید به ابعاد، نوع و مقدار روشنایی لوستر توجه کنید.

دسته بندی:
راهنمای خریدمعرفی محصول
Related posts

پست هایـــــ پیشنهادی

(مقالات پیشنهادی الکتروشید)

Trend

پرفروش ترینـــــ محصولات

( پرفروش ترین های یک ماه اخیر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مقالات مرتبط:

محصولات الکتروشید: